Rokok yang paling kOrang gemar??

Hahaha.. Entry neyh mesti antara entry yang paling GADIS2 (gadis ke? wakakaka) tak suka.. Aku buat entry ni saja untuk menghargai rokok yang sentiasa menemani aku sepanjang masa selama beberapa tahun.. Hahaha.. Rokok apakah itu?? Jawapanya adalah…

-WinstOn-

winston_phallicYeah.. WinstOn.. Gambar di atas adalah gambar iklan masa taun bile tah..

dsc05766Arghh!! Shit!! Napa lah gambar neyh yang aku dapat?? Nak isap rOkok tengah2 malam pun cuak.. Hahahaha.. Tah baby sapa la dia pi kutip neyh..

WinstOn.. Peneman ku sepanjang masa.. Sebagai menghargai kamu, sedikit info tentang kamu..

Rokok WinstOn neyh dihasilkan oleh R.J. ReynOlds Tobacco Company atau nama baru nye RJR Nabisco.. WinstOn diperkenalkan pada tahun 195 dan terus menjadi best-selling brand untuk rOkok kat Amerika Syarikat.

WinstOn menduduki tangga pertama dari tahun 1966-1972.. Ini mungkin kerana slOgan WinstOn pada masa tuh, “WinstOn tastes gOod like a cigarette shOuld” (any grammarian??).. Dalam survey tahun 2005, WinstOn menduduki tangga ke enam dalam nilai pasaran..

Yeah.. Dalam batch aku pulak, aku antara pelOpor rOkok WinstOn, sebelum diikuti oleh rakan2 aku yang laen (diOrang prefer WinstOn Light).. Bagi aku, rOkok WinstOn neyh rasa dia special.. Aku terus terang cakap, memang tak bOleh blah dengan rOkok2 laen, lagi2 rOkok2 sejuk dan manis (SampOerna dengan Gudang Garam).. Bukan aku nak berlagak, tapi setelah 4 TAHUN aku hisap WinstOn, aku dapat rasa, ini lah rOkok yang paling sedap..

Nak cakap apa lagi ek? Cuma bengang sket sebab kerajaan mencetak plak gambar2 yang menyeramkan kat kotak tuh.. Aduhhh.. Buat apa la nak letak gambar macam tu? Menyakitkan hati jek.. Ish3.. Tak payah letak la..

Kempen Tak Nak MerOkok?? Hahahaha.. Sori lah beb.. Sebab aku memang takkan berhenti merOkok.. Kami ADALAH PENYUMBANG TERBESAR CUKAI UNTUK KERAJAAN.. Wakakaka..

P/S: Mintak maaf untuk para gadis, kami sebagai perOkok bersatu hati untuk tidak berhenti merOkok hanya kerana kau.. Wakakakaka..

mkamiltaufique

https://cheritahidupku.wordpress.com

6 Responses to “Rokok yang paling kOrang gemar??”

  1. nanu_farah Says:

    bohong je klau laki benti mrokok sbb para gadis..
    brhenti yg x bpe nak ikhlas nme nye tu..

    jenama tersbut di ats mmg populr di kalangan rakan2ku..
    siap kne jd tukang bli tuk dieorg..hampeh nye kwn2..😛

    • mkamiltaufique Says:

      Hahahaha.. Sudah tentu itu satu pembOhongan.. Kalau gadis2 x nak lelaki nya menipu, baek izinkan mereka merOkok.. Wakakaka..

  2. Kami para gadis tak benci smokers, but please respect us…
    Most of us mmg alergic ngan bau & asap rokok…

  3. cayalah brothers lu layan winston gue pun layak wintson selamanya

  4. aq suka roko marlboro..tp, yg x ori jew sbb, klu yg ori, byk sangat gambar jidin..wakakakakakaka..marlboro = hisap(lembut), tarik(keras) n hembus(hangat)

  5. aku lebih suka isap mild 7 wei…perghhh…..mengancam…..bla time hik 2…..perghh…….mak bidan pon nk tru beb..wakaka

Leave a Reply

